Zabýváte se kovovýrobou, tedy například zámečnictvím, výrobou kovaných mříží, bran a plotů, svítidel, dveřních kování a dalších výrobků či konstrukcí z kovových materiálů? A chcete své výrobky prezentovat a prodávat i přes Internet ve vlastním e-shopu? Pak byste se měli zaměřit na kontakt s odborníky, kteří vytváří tyto produkty od A do Z. Co tím máme na mysli?
Konstrukce webu – tvůrce webových stránek a e-shopu se sejde se zákazníkem a společně proberou návrh vzhledu webu, jeho základní konstrukci a funkce. Mělo by být již na počátku zřejmé, jakou podobu bude mít základní a vedlejší menu, jak se budou zobrazovat jednotlivé stránky a jaké položky budou součástí webové prezentace.
Grafické řešení – web i e-shop se tvoří na základě dvou parametrů – funkčnosti a praktičnosti a zároveň grafické podoby. Vzhled webových stránek je důležitý zejména pro zákazníka, měl by jej oslovit, zaujmout a líbit se mu, aby byl pohyb na stránkách příjemný a dodával energii. Svůj velký podíl na tomto faktu mají i barvy pozadí, písma a typ zvoleného fontu.
Analýza potřebného datového prostoru, webhosting a vlastní doména – pro prostor, kde bude web umístěn, bude zapotřebí odhadnout velikost místa na disku, počet databází a případně více webů a domén, je-li třeba.
SEO – SEO expert se zaměří na jednu z nejdůležitějších věcí ohledně funkce webu i e-shopu, a sice dobrou pozici pro internetové vyhledávače. SEO specialista si ví rady, jak to zařídit, aby dotyčný portál byl při vyhledávání zejména na Google neb na Seznamu (což jsou dva nejčastější vyhledávače) v popředí, a byl zařazován mezi nejsilnější konkurencí. Využívají se k tomu různé strategie, například linkbuilding, kontrola on-page faktorů a analýza klíčových slov. Umístění v popředí při vyhledávání je klíčové pro úspěch veškerého podnikání na Internetu, a to nejen pro zámečnické a kovářské práce, které tu chcete prezentovat.